TFS 1 - Roreko 1

Roreko speelde een sterke uitwedstrijd tegen het te laag geklasseerde TFS. Leonie de Jonge scoorde, uit de eerste aanval van Roreko, het eerste doelpunt. Direct gevolgd door een strafworp van Jasper Ploeg uit een overtreding op Marloes Ham. Die, met haar snelheid, een ware plaag vormde voor de verdediging van TFS. Hierna bleven beide ploegen qua score bij elkaar maar bleef Roreko steeds aan de goede kant van de score met een 8-7 tussenstand.

Na de rust scoorde Susan Hindriks haar eerste doelpunt. Wederom Jasper Ploeg, uit een makkelijk gegeven strafworp voor Leonie de Jonge, zorgde voor een drie punten voorsprong. Hierna trok Roreko met gedegen spel en weinig reacties op de iets fysieker gaan spelende tegenstander de overwinning over de streep.

Doelpuntenmakers Roreko:

Leonie de Jonge 4,

Marloes Ham 3,

Susan Hindriks 3,

Jasper Ploeg 3 (w.o. strafworp Marloes Ham en Leonie de Jonge )

Meerthe Kuiper 1,

Nico Broekert 1,