OKO Bies 1 - Roreko 1

Frank Donker
Iris Leffers
Susan Hindriks

Beide teams begonnen erg scherp aan de wedstrijd en dat resulteerde in een tussenstand van 7-7 na 10 minuten spelen. Het was roreko die in de eerste aanval de score opende doormiddel van een kleine kans van kristel. Hierna loopt de score om en om. Een vrije bal en doorloopbal van Susan, afstand van Kristel, afstand van Leo, afstand van Chris en een strafworp verdient door Kristel afgemaakt door Jasper brengt de scorenaar 7-7. Hierna zorgen afstandschoten van Chris en Iris voor een kleine gaatje. Na 20 minuten spelen staat het, door doelpunten van Jasper en Chris, 8-11. Helaas kan Roreko deze voorsprong niet volhouden en binnen 5 minuten weet OKO de stand gelijk trekken 11-11 en er verder door te trekken 14-12 (afstand Leonie). Voor rust weet Frank het gat tot 1 te maken met een kleine kans14-13. Rust.

Na rust is het ook frabk die het gat weet te dichten met een kleine kans. OKO heeft hier echter een duidelijk antwoord op met 3 doelpunten 17-14 na 3 minuten spelen. Sofie komt nu in het spel voor Iris. Nu begint roreko met een inhaalslag. Een doorloopbal van Leonie en 3 afsandschoten van Susan brengen de score na 8 minuten spelen naar 18-18. Dit is de laatste keer dat roreko de score gelijk weet te maken en moet een meerdere erkennen aan OKO-BIES. na de 19-18 komt Nico in het veld voor Jasper. Na de 20-18 gaat de score gelijk op tot de 15e minuut. Doelpunten van jasper, susan en frank   maken 23-21. In de 10 minuten die volgen verzaakt Roreko te scoren en loopt OKO verder uit naar 26-21. Roreko geeft zicht niet zomaar gewonnen en heeft nog een kleine eindsprint met doelpunten van Frank, Leonie en Peter 26-24. Het slot is voor OKO.  Eindstand 27-24.

Doelpuntmakers:
Iris 1