Koru 1 - Roreko 1

Zowel koru als roreko begon scherp aan de wedstrijd, van beide teams was het eerste schot meteen een doelpunt 1-1 (afstandschot marloes). Hierna duurt het een kleine 5 minuten voordat er weer gescoord wordt. Een strafworp van Susan zet roreko op de eerste voorsprong. Roreko had een duidelijke taak gekregen van de coach, de snelheid uit het spel halen in de aanval en zoveel mogelijk ballen stelen in de verdediging. Dit zorgde voor een statisch spel maar het deed precies wat de coach in gedachten had, koru niet in het spel laten komen. Na de 1-2 gaat het spel, met doelpunten van marloes en sofie, tot de 4-4 gelijk op. Na een kwartier spelen neemt roreko afstand met doelpunten van Susan en 2x marloes 4-7. In de laaste 10 minuten voor rust weten zowel roreko als koru nog maar 1x de korf te vinden (peter een strafworp van Leonie) ruststand 5-8.

Na rust is het marloes die de score opende. Vanaf dit moment scoort roreko 2 doelpunten op 1 van koru. -6-10 sofie, 6-11 (peter strafworp van Leonie) 7-12 frank, 7-13 sofie. Na 20 minuten spelen in de tweede helft begint koru wat scherper te worden en scoort 5 doelpunten roreko zet daar maar 1 doelpunt tegenover 11-14. In de laatste 2 minuten haalt roreko enige hoop die koru nog had weg door 2 maal te scoren (marloes en chris) 11-16. Koru scoort in de laatste seconden nog 1x. Eindstand 12-16.

Aanval
Peter
Nico
Leonie