Roreko 1 - Vitesse 1

Aanval: Marloes, Marlies, Peter en Kasper
Verdediging: Susan, Sofie, Frank en Christiaan

Op een zonnige zondagmiddag ving om 14.30 de wedstrijd tegen Vitesse aan.  Het gevreesde vitesse begon sterk, en opende ook de score. Gelukkig beantwoorde roreko dit direct en maakte de gelijkmaker. Roreko had een taak deze dag, er vol op en zoveel mogelijk ballen er tussen uithalen. Gelukkig wist roreko dit te doen en wist de voorsprong te pakken. Maar vitesse werd niet voor niets gevreesd en maakte snel weer de gelijkmaker. Dit ging zo door tot de 5-5.
Uiteindelijk wist roreko de scores door te zetten en maakte voor de rust een voorsprong van 9-6. Vanaf de 3-3 volgde alleen maar afstandschoten, roreko was goed op schot en wist veel kansen te creeren, doordat vitesse weinig druk gaf lagen er veel kansen in de afstand.

In de tweede helft duurde het lang voordat er gescoord werd en weer kwam het eerste doelpunt van vitesse. Het vak van susan had even wat moeite met de afstandschoten en een score te maken, maar susan wist dit op te lossen door een doorbraak te maken die geweldig werd aangegeven door christiaan de gorter. Daarna werd snel weer de voorsprong gepakt en deze werd uitgebreid naar 4 doelpunten. 12-8. Toch moest er nog een kwartier gespeeld worden, en roreko heeft de nare gewoonte om het nog te laten gaan(zie vorige week).gelukkig wist roreko deze goede reeks voort te zetten en maakte een verschil van 6 doelpunten. Maar dat was nog niet genoeg, zelfs een gat van 8 doelpunten lukte nog. Helaas scootde vitesse nog eenmaal en maakte de eindstand tot 16-9.

Al met al een hele mooie wedstrijd op deze zonnige zondag en nu dit vasthouden en doorzetten.

Scores:
Marloes (2 maal)