Roreko 3 - Koru/MV 3

Na een geweldige pot met een goed resultaat van Roreko 4, was het afgelopen zondag, 15 december, de beurt aan Roreko 3. De wedstrijd tegen Koru/MV stond op het programma. Dit konden we toch echt winnen dachten we.

Roreko 3 begon de aanval met Jesper, Chris, Sharon en Gerda, voor we het door hadden stond er 1-0 op het scorebord, dit maal niet van Jesper, maar Chris wist het eerste doelpunt te verzilveren! De verdediging, Mark, Kristiaan, Anja en Reimara, wisten de bal weer te onderscheppen en ja hoor, Jesper scoort de 2-0. Bij Koru/MV kwam een dame in de aanval die niet te stoppen was, 2 doelpunten en wisselen was het weer. Chris gaat de strijd met Mark aan om topscoorder van het 3e te worden, dus weer een doelpunt uit de handen van Chris. 3-2, maar helaas scoort Koru/MV 2 keer achter elkaar! Maar dat kunnen wij ook dachten Reimara en Gerda, beide een mooi afstandschot raak! Koru/MV wist voor rust ook nog een keer te scoren, dus met 5-5 gingen we de pauze in.

Na een aantal oppeppende woorden van interim coach Gert (vacature nog vaccant!!) stapte het 3e vol goede moet met overtuiging het veld in. Erik nam de plaats van Jesper in het veld in en Rosanne voor Anja. We konden er weer volop tegen aan!

Koru/MV was de eerste die wist te scoren in de tweede helft, maar dat het gelijk hun laatste doelpunt zou zijn, hadden ze niet gedacht. Mark wist zijn schot weer te vinden en scoorde de gelijkmaker, 6-6. Chris wist nog twee keer te scoren en zorgde voor het gevoel dat het echt kon binnen het team, 8-6. In de eindfase van de wedstrijd wist Mark nog een keer te scoren en bepaalde de eindstand op 9-6. De eerste punten zijn binnen! Dit smaakte naar meer, op naar Forward 2, mede koploper in de competitie, dus het word een kluif, maar we gaan voor het resultaat!