Roreko 1 - Korwi 1

Zoals voor elke wedstrijd geldt, maar zeker ook bij deze, geen punten verliezen en ook de tegenstander niet onderschatten. Roreko begon de wedstrijd met Nico Broekert in de plaats van Jan Meijer (knieblessure) in de verdediging, samen met Susan Hindriks, Marloes Ham en Peter van de Belt. Korwi opent de score in de tweede minuut met 0-1. Het aanval vak, bestaande uit Frank Donker, Matthijs Meurkens, Marlies Broekert en Jeske Reuvers komt met een tegen reactie door een kleine kans te scoren 1-1 (Frank Donker). Door afstandsschoten van Susan Hindriks en Jeske Reuvers wordt de stand 4-1. Een strafworp wordt gecreëerd door Frank Donker en Matthijs Meurkens weet deze goed te benutten waardoor de voorsprong groter wordt. Door de zuivere afstandsschoten van grote afstand, gemaakt door de heren, komt Korwi terug tot 5-3. Voor de rust is het voor Roreko lastig het gat groter te maken en blijft af en toe fouten maken waardoor ze Korwi soms toch nog dicht bij laten komen. Door drie snelle kansen op rij maakt Roreko de stand 6-4, 7-4, 9-4. Ruststand: 9-6.

Na de 12-8, slaat Roreko door afstandsschoten een gat en zet de score op 15-8 en 16-9. Met nog ongeveer 15 minuten op de klok wordt Jasper Ploeg binnen de lijnen gebracht voor Nico Broekert. Vlak nadat Jasper is ingewisseld benut hij een afstandsschot en brengt de stand op 17-11. In de slot fase scoort de sterk spelende Susan Hindriks de laatste twee doelpunten, dit zorgt voor eindstand 20-12.  Als team een prima wedstrijd gespeeld, maar kon bij vlagen scherper. Volgende week weer met volle moed aan de thuiswedstrijd beginnen, dit keer tegen Wez Warber/Wez Fluch, die zich op dit moment in een middenmoot bevinden.

Doelpuntmakers:
Susan Hindriks 6x