Roreko 1- EKC Naas 1

Aanval: Jeske (aanvoerder), Rianne, Matthijs en Frank.
Verdediging: Susan, marloes, Peter en Jan (Meijer).

Roreko begon de thuiswedstrijd goed. Al na een aantal minuten stond het 3-0. Daarna kwam EKC Naas terug tot 4-3. De eerste 20 minuten speelden we gevarieerd en namen we vele kansen achter de korf mee. Dit leidde tot een voorsprong van 6-3. De resterende rijd van de eerste helft werd het spel in de aanval statisch en kampten we met plaatsingsfouten. De afvang, waar we ons anders altijd goed door laten onderscheiden, ging zowel aanvallend en verdedigd moeizaam. In de aanval leidde dit vaak tot 1 schotkans en de bal ging naar EKC. Verdedigend konden we de afkaatsende ballen van de korf niet bemachtigen.  EKC kwam voor de rust terug tot 7-7 .

De tweede helft begon Roreko weer sterk en wist een voorsprong van 4 punten te behouden. In de laatste 5 minuten van de wedstrijd kreeg een dame van EKC een blessure. Er waren geen reserve dames, dus gingen we met 4 tegen 3 door. Dit was even onwennig voor Roreko, waardoor EKC weer terug kon komen tot 14-13. EKC maakte het nog even spannend, maar Roreko wist zich staande te houden door goed samenspel.

Doelpunten:
Jan Meijer: 4