Roreko 2 - Dos 46 6

Het 2e moest dit laatste korfbalweekend van 2012 aantreden tegen Dos 46.

Niet alle spelers konden erbij zijn deze wedstrijd (vakantie, werk, ziekte), maar er was voor voldoende vervanging gezorgd. Met een mooie mix van ervaring, aanstormend talent en de vaste mensen van het tweede (quote van één van de ervaren spelers) gingen we vol vertrouwen richting Nijeveen (we hebben natuurlijk ook de helft van het kampioensteam van het priktoernooi bij ons, dus dat geeft extra vertrouwen).

Coach Harold toverde een mooie opstelling uit zijn hoge hoed en de wedstrijd kon beginnen. Helaas is er niet bijgehouden wie er wanneer gescoord heeft. Dit was ook niet te doen, zoveel doelpunten vielen er. De één naar de ander en de ene nog mooier dan andere. De ruststand was (ongeveer) 6-12. Na rust ging het tweede gewoon verder met scoren. Kun je zien waar zo'n priktoernooi al niet goed voor is. Eindstand 13-23.

Wij van het tweede willen de invallers van vandaag, Kristian (hopenlijk is die dikke enkel weer snel beter), Sofie, Lyanca, Gert, Ronald en Albert-Jan bedanken. Zonder jullie was deze overwinning niet mogelijk geweest!

Nu gaan we genieten van een heerlijke vakantie om weer fris aan de tweede helft van dit seizoen te kunnen beginnen.