Roreko 1 - WIK (E) 1

Het is WIK die de score opent waarna er door Jan Bult 1-1 wordt gemaakt. Geen van beide teams kan in de beginfase afstand nemen waardoor het gelijk op gaat. WIK speelt veel op de doorbraak en Roreko heeft moeite met hen te verdedigen. Aanvallend gaat Roreko rustiger spelen en creëren veel kansen. Door Jasper Ploeg (7-6) en Jan Bult (8-6) komt Roreko op 2 punten voorsprong en gaat zo de rust in.

Na de rust weet Roreko de voorsprong niet te behouden en laat WIK terugkomen tot 8-9. Door een strafworp brengt Jan Bult de score op 9-9. Door een afstand schot wordt het 10-9 (Jeske Reuvers) maar WIK blijft terug komen. Beide teams zijn gewaagd aan elkaar en de doelpunten blijven aan beide kanten vallen. Jeroen Huls brengt de score door een afstandschot op 12-12. Door een wissel aan de kant van Roreko wordt er nieuw leven in de wedstrijd geblazen. Matthijs Meurkens komt binnen de lijnen voor Jeroen Huls en duwt de wedstrijd de goede richting in. Door tweemaal te scoren van afstand brengt hij de score op 15-13. Waarna Liane van Elp door een afstandschot de score op 16-13 brengt. Door een strafworp van Jan Bult (17-13) en in de slotfase een kleine kans van Matthijs Meurkens weet Roreko de wedstrijd met 18-13 te winnen.

Doelpunt makers:
Jan Bult (7x w.o. strafworpen Liane van Elp)
Matthijs Meurkens ( 3x)
Rianne Lankhorst (2x)