WSS 3 - Roreko 2

De eerste wedstrijd van het tweede bracht ons naar Oude Pekela. WSS is de tegenstander.

In de aanval staan Rianne, Marlies, Nico (de nieuwe aanvoerder) en Boris

In de verdediging starten Liane, Femke, Christiaan en Jasper.

Het begin is veelbelovend. Rianne scoort al na 30 seconden! Met een schot van afstand. Met goed georganiseerd korfbal worden er vele kansen gecreëerd echter is vanaf het begin het probleem zichtbaar. De kansen moeten afgemaakt worden. Waar Roreko minstens evenveel kansen creëert, is het WSS dat scoort. Na de vroege 0-1 wordt het halverwege de 1e helft 6-1. Met afstandsschoten van Jasper en Christiaan blijft de hoop leven dat we nog terug kunnen komen. Echter bij rust staat de stand 9-3 op het scorebord.

Na rust hetzelfde beeld. Roreko krijgt veel kansen, maar alleen Jasper weet, uit een kleine kans, de korf nog te vinden. Ook de in de ploeg gebrachte Leonie, Reimara en Erik kunnen het tij niet keren. De eindstand wordt 16-4, waarmee Roreko 2 zeer slecht begint aan het seizoen. Een collectief falen in de afronding, maar gezien het spel is er zeker de overtuiging dat het volgende week beter gaat.

Doelpuntenmakers Roreko:

Rianne (1x), Christiaan (1x) en Jasper (2x)