Roreko 2 - Kia

In de aanval Edwin Klomp, Christiaan Dijkstra, Leonie de Jonge en Femke Zagers. Verdedigend Peter van de Belt, Nico Broekert, Reimara Germs en Susan Hindriks. Als snel wist Leonie de Jonge Roreko op de 1-0 te zetten. Maar Kia had hier direct een antwoord op en maakte er 1-2 van. Reimara Germs zorgde voor de gelijkmaker. Even wist Kia 2 punten los te komen, maar doelpunten van Christiaan Dijkstra en Reimara Germs zorgden weer voor een gelijke stand. Een wissel voor Roreko. Erik Donker nam de plek in van Edwin Klomp (blessure). Vlak voor de rust wist Roreko 3 punten los te komen van Kia door scores van Susan Hindriks en Leonie de Jonge, 10-7.

Na de rust kwam Roreko scherp in de wedstrijd. Al snel werd er gescoord door Leonie de Jonge. Ook Kia kwam er scherp weer in en ook zij scoorden direct. Zo werd het 11-8. Nog een wissel voor Roreko. Lisanne Visser nam de plaats in van Leonie de Jonge. Vrijwel direct wist Lisanne uit een doorloopbal te scoren. Daarna ging het wat moeizamer in de aanvallen van Roreko. Gelukkig werd er goed verdedigd en wist ook Kia niet te scoren. Peter van de Belt scoorde nog 2x voor Roreko. Dit bracht de stand op 15-9. Kia, die het nog niet opgegeven had, wist in de laatste minuten nog 2x te scoren. Maar dit maakte geen verschil meer. Roreko kon met een overwinning van 15-11 met een tevreden gezicht het veld af gaan.

Doelpunten Roreko
Leonie de Jonge 4x
Christiaan Dijkstra 3x
Peter van de Belt 3x