Roreko 2- OKO Bies 2

Met drie overwinningen achter de rug, speelde Roreko de laatste veldwedstrijd thuis tegen OKO Bies. Een ploeg waarbij het alle kanten uit kan gaan. Met de volgende afspraken gingen we het veld in; ballijn verdedigen, eerst afvang neerzetten en lol hebben. Christiaan opende de wedstrijd met een afstandschot. Hierna ging het gelijk op. Tot de 4-4, daarna lieten we de afspraak ‘ballijn verdedigen’ wat meer vieren. Hier maakten de geraffineerde spelers van OKO Bies gebruik van. Ruststand 4-8.

Na de rust kwam Marlies Broekert in het veld voor Reimara Germs, vanwege een rugblessure. De tweede helft speelde Roreko aanvallend een goed spelletje, maar maakten de kansen niet af. Dit was jammer, want OKO Bies hadden evenveel kansen en maakten ze wel af. Hierdoor werd de eindstand 7-16. De laatste 10 minuten maakte Marlies plaats voor Jeske Reuvers.

Doelpunten:
Rianne Lankhorst 2x