Vios 1 - Roreko 1

Roreko kreeg de verdiende beloning na een goede wedstrijd tegen Vios 1 niet. De wedstrijd werd in de slotfase beslist in het voordeel van Vios, met als eindstand 13-11.

De aanval van Roreko, met Jeske Reuvers, Rianne Lankhorst, Peter van de Belt en Frank Donker, opende de score, waarop Vios gelijk scoorde. Het andere vak, met Marloes Ham, Marlies Broekert, Jeroen Huls en Matthijs Meurkens, zorgde weer voor de voorsprong. Beide teams blijven gelijk opgaan tot 4-4. Roreko loopt daarna uit tot 4-7 en gaat uiteindelijk met een voorsprong van 5-7 de rust in.

Na de rust vergroot Roreko de voorsprong tot 5-8. Daarna vergeet Roreko te scoren en komt Vios op gelijke hoogte, 8-8. Beide ploegen blijven scoren tot 11-11. Uiteindelijk maakt Vios het verschil met 2 doelpunten en brengt de stand op 13-11, wat Roreko niet meer kan dichtmaken. Een goede wedstrijd, helaas geen punten.

Doelpuntenmakers
Peter van de Belt (2x)