De Granaet - Roreko

4 juni 2011

DOKKUM – Roreko begint de laatste competitie wedstrijd met het aanvalsvak bestaande uit Rianne Tijmens, Jeske Reuvers, Jeroen Huls en Peter van de Belt. En het verdedigingsvak bestaande uit Marlies Broekert, Nicky van Wijmeren, Jan Bult en Frank Donker. De heren van Roreko hadden een zware wedstrijd tegen de heren van De Granaet. Zij creëerden veelvuldig kansen in de korfzone, waarbij de heren van Roreko ongeconcentreerd verdedigde. Roreko had het vizier niet op scherp en liet de tegenstander al gauw op een voorsprong komen van 6-0. Hierna kwamen er langere aanvallen voor Roreko, met meerdere doelpogingen maar met geen rendement. Na de rust met stand 9-1, wisselde André (tevens laatste wedstrijd) Nico Broekert voor Jan Bult. Ook Nico had de handen vol aan de heren die bleven scoren. Ook de laatste wedstrijd roemloos ten onder. Met eindstand 17-5 mocht Roreko het veld verlaten.

Scoreverloop:
Marlies Broekert, tweemaal