Roreko - Wez Warber/ Fluch

De Wijk – 1e competitiewedstrijd van het seizoen begon met een wedstrijd tussen 6e en 7e plek. Dit beloofde een spannende wedstrijd te worden. Marlies Broekert heeft de plaats ingenomen van de geblesseerde Susan Hindriks. Het talrijke publiek in de Wijk was er klaar voor. De Roreko selectie speelde de wedstrijd gelaten wat al eerder problemen gaf bij de ploeg. Roreko zet zichzelf op voorsprong door twee doelpunten van Nico Broekert en Rianne Lankhorst. Wez Warber antwoord hierop door middel van een kans uit de rebound. Frank Donker bouwt de voorsprong verder uit met een 3 meter zone kans in de 10e minuut. In de 30e en 35e minuut kruipt Wez Warber voor de pauze dichtbij met 6-5. Roreko speelt aardig in 1e halfuur van de wedstrijd. Na de pauze komt Roreko niet goed uit de kleedkamers en geeft Wez Warber een flinke voorsprong van 6-11. Roreko zakt mentaal door het ijs en doet zichzelf te kort. In de 10e minuut van de 2e helft komt Peter van de Belt in het veld voor Jeroen Huls. Vechtlust komt te laat voor Roreko want ze weten slechts in de 20e minuut weer tot scoren te komen. Mede door het inspiratieloze spel in de 2e helft. Door 2 afstandschoten van Jan Bult kan het gat tussen Wez Warber en Roreko nog kleiner worden gemaakt naar 10-12, wat niet voldoende is voor de punten. Mede door het slappe spel van Roreko, in voornamelijk de 2e helft kost Roreko helaas de punten.

Score RoReKo: Rianne Lankhorst (driemaal) Liane van Elp (tweemaal) Jan Bult (tweemaal) Nico Broekert (eenmaal) Frank Donker (eenmaal) Jeske Reuvers (eenmaal)