Achilles - RoReKo

Almelo – RoReKo was klaar voor een revanche tegen Achilles. Van de vorige wedstrijd wist RoReKo nog dat bij Achilles vooral de dames het scoreverloop bepaalden. De openingscore was voor Rianne Lankhorst door middel van een kleine kans. Helaas antwoordde Achilles hier meteen op met een afstandschot. De wedstrijd bleef gelijk op lopen tot en met 4-4. Achilles bouwde de voorsprong uit op 6-4. RoReKo kwam met afstand schot door Liane van Elp waarmee het gat weer wat kleiner 6-5 werd gemaakt. RoReKo kwam voor de pauze terug op 8-7. Het bleek dat de vandaag de heren van Achilles met scherp schoten. Door het scherpe verdedigen van Achilles kwam RoReKo na de pauze niet terug in hun eigen spel. Achilles bouwde de voorsprong uit tot 14-9. De wedstrijd werd besloten in de 1e 15 minuten van de 2e helft. Dit was ook het deel waarin de goed leidende scheidsrechter ook het spoor wat bijster leek. Ongelukkige beslissingen van de man leiden tot afkeuren van strafworpen en van een schot van afstand op beslissende momenten. In laatste deel van de wedstrijd werd er nog een afstandschot gescoord door Susan Hindriks. Jan Bult scoorde zijn eigen strafworp en trok de stand 15-11. Jeroen Huls maakte een afstandschot, 15-12. In de laatste minuten werd er nog 3x gescoord door de thuisploeg en 2x door RoReKo.

Eindstand 18-14. Score RoReKo:
Rianne Lankhorst (tweemaal)
Susan Hindriks (driemaal)