GZ/ARA Borne - RoReKo

Borne – RoReko start met Susan Hindriks in de basis, terug van een knieblessure, Femke Zagers afwezig (werk). RoReKo heeft niets te verliezen en gaat fanatiek de wedstrijd in. Begin van de wedstrijd gaat GZ snel van start. RoReKo volgt en trekt de stand gelijk 2-2. RoReKo voert het speltempo behoorlijk op. De beide ploegen doen niets voor elkaar onder in de 1e spelminuten. In de 3e minuut scoort GZ vanuit een schot 3-2 maar RoReKo volgt GZ op en scoort vanuit een doorbraak van Jan Bult 3-3. Helaas wordt een vrije bal door GZ goed benut en staat de thuisploeg met 4-3 voor.

RoReKo antwoord meteen vanuit een afstandschot en is de stand weer gelijk, RoReKo creëert veel kansen in de aanval maar heeft problemen met de afronding, hier profiteert GZ van en loopt flink uit op de uitploeg, stand in de pauze 12-4.

GZ komt fris uit de kleedkamer want ze blijven maar scoren vanuit kleine kansen en afstandschoten. Bianca van Elp treedt na 15 minuten het veld binnen voor Susan Hindriks en even later komt Marlies Broekert in het veld voor Jeske Reuvers.

Gelukkig kan Jan Bult de korf nog vinden en scoort vanuit een afstandschot 21-5. Jeroen Huls zoekt de doorbraak en ontvangt een strafworp door een overtreding. In slotminuten scoort RoReKo. Eindstand 24-7.

Score RoReKo:

Susan Hindriks (eenmaal)
Christiaan Dijkstra (eenmaal)
Jan Bult (driemaal)
Liane van Elp (tweemaal,w.o strafworp Jeroen Huls)