Dos 46 7 - RoReKo 2

Na de ruime overwinning in de eerste wedstrijd waren de verwachtingen hoog gespannen. Een aantal supporters was hiervoor zelf extra vroeg uit bed gerold!! (respect)

De eerste helft was er eigenlijk niet zo veel aan de hand. Een gelijkopgaande strijd en score verloop. Wel was het steeds Dos dat eerst scoorde, maar Roreko had telkens een antwoord. Vlak voor rust leek Dos een gaatje van 2 doelpunten te slaan, echter Rianne zorgde ervoor dat de schade beperkt bleef. Ruststand 5-4.

In de rust werd er op gehamerd dat de kansen afgemaakt moetsten worden. Dat daar het grootste probleem lag. De rust had Dos echter meer goed gedaan dan Roreko. Waar Roreko de kansen niet benutte, scoorde Dos 3x op rij (8-4). Door 2 kansen goed af te maken (kleine kans en vrije bal, beide eigenlijk grote kansen, maar dat terzijde) leek de spanning terug te komen. Een ongelukkig tegen gekregen strafworp gooide roet in het eten. Via 8-6 en 9-6 werd het verschil zelfs 11-6. Beide teams scoorden in de slotminuten nog één maal, zodat de eindstand 12-7 werd.

Doelpuntenmakers Roreko: Rianne 3x, Jasper 3x, Janique 1x