Roreko - Wez Handich 12-22 (4-15)

de Wijk – Roreko trad zondagmiddag onder ideale weersomstandigheden aan tegen Wez Handich (Rottevalle). Routinier Ronald Gol nam de plaats in van Nico Broekert (geschorst).
De eerste 10 minuten deden beide ploegen qua veldspel weinig voor elkaar onder. Ondanks dat nam Wez Handich na 10 minuten spelen een 1-3 voorsprong. Typerend voor de wedstrijd was dat Wez Handich dit deed door 2 strafworpen te benutten. Hierna waren tot de rust de gasten de bovenliggende partij. Roreko had, zoals de afgelopen weken wel vaker het geval was, te veel kansen nodig om tot scoren te komen. Doordat Wez Handich met scherp schoot en de (makkelijk gegeven) strafworpen benutte, werd Roreko voor rust op een flinke achterstand gespeeld, 4-15.
Na rust scoorden beide ploegen meer om en om. Daar waar Roreko trachtte de dames in stelling te brengen, zette Wez Handich nadrukkelijk de heren in de punt van de aanval. Zij waren uiteindelijk verantwoordelijk voor achttien treffers, waaronder acht strafworpen. Roreko liet door het blijven missen van grote kansen en drie strafworpen de kans liggen dichterbij te komen. In de loop van de tweede helft maakte Liane van Elp plaats voor Rianne Tijmens en maakte Christiaan de Gorter zijn debuut door Ronald Gol te vervangen. De eindstand van deze sportieve wedstrijd werd uiteindelijk 12-22.
Doelpuntenmakers Roreko: Rianne Lankhorst (viermaal), Susan Hindriks (driemaal), Jeske Reuvers, Rianne Tijmens, Jasper Ploeg, Jeroen Huls en Jan Bult.