Aangescherpte Coronamaatregelen 14.10.2020

Afgelopen dinsdag avond (13.10.2020) heeft het bestuur kennis genomen van de nieuwe corona maatregelen. Wat gaan de maatregelen precies voor Roreko betekenen? Hiervoor moeten wij de invulling van deze regels vanuit gemeente de Wolden, NOC*NSF, en het KNKV afwachten.

De nieuwe verscherpte Corona maatregelen gaan vanaf woensdag 22:00 uur in en gelden voorlopig voor 4 weken, dus tot 12 november. Dit houdt in dat alle competitiewedstrijden voor de komende 4 weken zijn geschrapt, dus einde veldcompetitie en een stukje start van de zaalcompetitie gaat ook niet door.

Vanaf donderdag 15 oktober is er geen trainen meer voor alle seniorenploegen. De jeugdploegen (mits jonger dan 18) trainen volgende week door op het veld. Vanaf woensdag 28 oktober wordt er, in principe, weer in de zaal getraind. De jeugdteams worden hierover nog ingelicht. Er is tot nader bericht geen training voor de seniorenleden (18 jaar en ouder).

Uiteraard balen we van deze stap terug, maar beseffen ook dat dit niet voor niets is. Laten we wederom koesteren wat nog kan en ons zo goed mogelijk voorbereiden op het moment dat er weer meer mogelijk is.

Wordt ongetwijfeld vervolgd.

Namens het bestuur,