Potgrondactie

Potgrondactie Korfbalvereniging RoReKo de Wijk/IJhorst 21, 22 en 23 maart 2024.

In samenwerking met de Welkoop De Wijk.

Het voorjaar staat voor de deur en dat betekent dat het weer tijd is voor de jaarlijkse potgrondactie van Korfbalvereniging Roreko. Ook dit jaar weer in samenwerking met Welkoop de Wijk.

Evenals voorgaande jaargangen wordt er potgrond en gedroogde koemest verkocht van het Welkoop huismerk, dus topkwaliteit. Dit wordt door ons aan huis bezorgd (dus zelf geen gezeul met de zakken potgrond). En voor de prijs hoeft u het zeker niet te laten, deze is nagenoeg gelijk aan die in de winkel.

Welkoop Universeel Potgrond, zak 40 liter:

Welkoop Bodemverrijker Koemestkorrels, zak 10kg:

Wij komen weer bij u aan de deur!  De verkoopdata zijn:

Woont u buiten de bebouwde kom van IJhorst of de Wijk of bent u niet thuis op de genoemde data, dan kunt online bestellen tot donderdag 21 maart 16:00 uur!

Ga naar: www.roreko-webshop.nl

Online bestellingen binnen de bebouwde kom van IJhorst, de Wijk en Rogat worden bij u aan huis bezorgd op bovenstaande verkoopdata!

Bestellingen buiten de bebouwde kom worden bij u aan huis bezorgd vanaf donderdag 21 maart 18:00uur (of uiterlijk woensdag 27 maart).

Voor vragen of info kunt u contact opnemen met Jasper Ploeg:  Tel. 06-19538149