Olympia 1 - Roreko 1

Aanval: Marloes, Iris, Nico, Jasper

Verdediging: Mandey, Susan, Chris, Frank

Reserve: Britt, Gert.

Vandaag staat Roreko tegen een bekende tegenstander, Olympia Twijzel. Meestal zijn dit spannende wedstrijden, waarin de teams aan elkaar gewaagd zijn. Ook nu is dit zo. Vooraf staan beide ploegen op 4 punten. Inzet van deze wedstrijd is de tweede plek achter Flamingo’s.

De eerste helft geeft inderdaad het beeld van een spannende wedstrijd. Met scores om en om resulteert de gelijk opgaande strijd in een ruststand van 8-8.

Sleutel van de overwinning was het eerste deel vd tweede helft. Verdedigend liet Olympia de teugels iets vieren en daar wisten met name de dames van Roreko van te profiteren. Toen ook de heren hun doelpunten mee ging pakken, speelde het een gewonnen wedstrijd. Via 9-13 en 12-17 werd het uiteindelijk 17-19.

Doelpunten makers Roreko:

Susan 7