WSS 1 - Roreko 1

Chris De Gorter
Susan Hindriks
Sofie Reuvers

Door afwezigheid van Frank Donker (privé) en Nico Broekert (werk), begon Roreko met Jeroen Huls in de basis. Na de eerste 13 minuten spelen stond Roreko al snel achter met 4-0. Dit werd daarna gelijk ingehaald met een strafworp van Peter (veroorzaakt Kristel) en twee kleine kansen van Jasper en Kristel, 5-4. WSS bleef op dit moment de voorhand nemen, maar Roreko scoorde daarna mee, waardoor het na 28 minuten spelen gelijk stond (6-6). Op dit moment wist Roreko wel door te drukken, waardoor het met een afstand schot van Jeroen en Iris 6-8 stond. De laatste minuut kan Roreko de bal niet lang in de aanval houden, waardoor WSS alsnog terug komt naar 8-8 gelijke stand.

Rust

Na de rust is het WSS wie de overhand neemt en scoren viermaal achter elkaar waarin tegen Roreko helemaal niet, 12-8 (na 9 minuten spelen). Coach Henk bracht Leonie De Jonge in en wisselde Susan Hindriks van vak. WSS blijft scoren, maar Roreko kan de vele kansen niet benutten en scoort tot de 25e minuut nog drie keer met een afstand schot van Iris, doorloopbal van Sofie en een kleine kans van Jasper, 16-11. Tot het einde van de wedstrijd scoort WSS nog viermaal, waarin tegen Roreko tweemaal. Eindstand: 20-13. Kortom, Roreko heeft het eerste kwartier zowel de eerste als tweede helft laten liggen, door het missen van de vele kansen die gecreëerd werden.

Doelpuntenmakers:
Peter 1 (stip Kristel)