Roreko 1 - Koru 1

Aanval: Jasper, Peter, Kristel en Leonie.
Verdediging: Nico, Chris, Susan en Iris.

Sofie en Marloes konden niet meedoen in verband met een blessure.

Roreko opende de wedstrijd met een kleine kans van Leonie, na een mooie pass van Jasper. Koru pakte het vanaf dat moment op. Roreko scoorde niet, waar Koru dat wel deed. Koru wist 5x de korf te vinden (1-5). Susan bracht de stand op 2-5 door middel van een afstandschot. Na 10 minuten wisten de heren van Koru 2 keer te scoren en brachten de stand naar 2-7. Vanaf dat moment kreeg Koru meer moeite scoren, waardoor Roreko langzaam dichterbij kruipt. Na 20 minuten is de score, na doelpunten van Leonie en Chris, 3-8. In de laatste 10 minuten werd de korf nog 3x gevonden, eenmaal door Koru, tweemaal Roreko (Kristel en Nico, beide afstand).

Pauze: 6-9.

Na de pauze is het Iris die het verschil naar 2 doelpunten brengt (7-9). Nadien gaat het gelijk op tot de 9-12 (2 strafworpen). Hierna scoort Roreko nog maar 1 doelpunt op 4 doelpunten van de heren van Koru. Tussenstand na 10 minutem: 10-16. De laatste 10 minuten wordt op een hoog tempo om en om gescoord. De doelpunten waren van Nico, Jasper, Chris en Leonie. Eindstand 14-20

Doelpuntenmakers Roreko:
Nico: 3
Leonie: 3
Chris: 2
Susan: 2 (waaronder strafworp Nico)
Jasper: 2 (waaronder strafworp Kristel)
Kristel: 1
Iris: 1

Doelpuntenmakers Koru:
Niels Hilberts: 6