WSS 1 - Roreko 1

Roreko pakt belangrijke punten
In een doelpuntrijke opening met 6 doelpunten in de eerste 5 minuten gaat het gelijk op. De  eerste aanval, met Jasper Ploeg, Nico Broekert, Marloes Ham en leonie de jonge, maakt na de 1-0 van Wss de 1-1. Na de 2-1 maakt het andere vak met peter van de Belt, Frank Donker, Susan Hindriks en Iris Leffers de 2-2. Na de 3-3 vergeet roreko de kansen af te maken en slaat Wss voor het eerst een gat naar 7-3. De voorsprong is van korte duur,. Met 4 doelpunten van Roreko wordt het weer gelijk. Beide ploegen zijn niet in staat een gaatje te slaan. Tot in de laatste 5 minuten, waar Wss op 11-9 komt. Voor rust wordt het verschil niet kleiner, met ruststand 13-11.

Na rust is het Wss die de score opent waarna roreko de 14-12 maakt. In de minuten daarna loopt Wss verder uit naar 17-12. Wederom kan Wss de voorsprong niet vast houden. Roreko komt goed terug en scoort 5 keer op rij, waarna het weer een gelijke stand is, 17-17. Na de 18-18 pakt roreko voor het eerst in de wedstrijd de voorsprong, 18-19. De laatste 10 minuten blijven spannend, beide ploegen houden zicht op de overwinning. Na de 20-20  en 21-21 is het roreko die op de 21-22 voorsprong de overwinning binnen sleept. Kristel Klomp en Chris de Gorter zijn in de laatste 10 minuten nog ingevallen.

Scores
Marloes 4