Melynas 1 - Roreko 1

Roreko opende de wedstrijd met een 0-2 voorsprong. Maar kon de stempel nog niet op de wedstrijd drukken. Melynas /Domatrac sloot aan en scoorde door middel van een strafworp de 1-2. Vervolgens scoorde Marlies aan de hand van een afstand Schot de 1-3. Melynas volgde het voorbeeld en schoot de 2-3 op het scorebord. Het 2-4 voordeel van Roreko was van korte duur. Melynas wist 2 keer achter elkaar tot scoren te komen en bracht de score op een 4-4. Roreko was niet heel scherp en maakte de kansen die ze kregen niet af. Dit resulteerde in een 6-6 rust stand.

Roreko begon de 2e helft sterk en was veel scherper. Goeie lange aanvallen en een zorgvuldig spel bracht de Wijkers op een voorsprong van 6-14 halverwege de wedstrijd. Na de vak wissel schoot Melynas raak en scoorde hun eerste doelpunt in de 2e helft, na ruim een kwartier gespeeld te hebben. Dit zorgde er voor dat ze wat makkelijker begonnen te spelen en scoorde kort er na de 8-14. Na de vak wissel was het aanvallende vak gebrand om de doelpunten goed te maken en wist de 2 doelpunten goed te maken door zelf tot scoren te komen. Wat de stand tot 8-16 bracht. Met nog een kleine 10 minuten op de klok wist Melynas/Domatrac nog 2 keer tot scoren te komen en de wijkers nog 1 keer. De wedstrijd eindigde met 10-17. De punten gingen mee naar de Wijk.

Doelpunten makers Roreko: Marloes, Marlies en Jasper (allen 3x) Peter, Matthijs en Frank (allen 2x) Sofie, Susan (beide 1x)