Vitesse D1 - Roreko D1

De laatste wedstrijd van D1 was tegen Vitesse uit Beilen. Er moest gewonnen worden of gelijkspelen om kampioen te worden. Als er gewonnen zou worden was D 1 alleen kampioen. Bij een  gelijkspel dan waren ze samen met Kios kampioen en als ze zouden verliezen stonden we met lege handen.
Dus een zeer spannende wedstrijd en dat werd het ook.
Roreko D1 kwam als snel met 2-0 achter te staan (de spelers waren zenuwachtig!). Maar door een mooie inloopbal van Mandey werd het voor de pauze toch nog 2-1.
Na de pauze scoorde Vitesse nogmaals 3-1. Maar door een strafworp van Noah en een mooi samenspel tussen Rick en Iris werd het 3-3.
Maar even daarna scoorde Vitesse weer en werd het 4-3. Dat was dus voor D 1 niet genoeg. Door een mooi afstandschot van Julia (raakte geen korf) werd de
eindstand 4-4. Yeah we zijn KAMPIOEN!!!

Het winnende team bestaat uit: Simone Bomert (coach/trainer), Maike Matser, Noah Bomert, Jodien Troost, Annet Wind, Julia Zinger, Alina Koeling (coach/trainer), Mandey Huisjes, Iris Broens, Rowen Talen, Rick Martens en Tom Velthuis.