Roreko F1 - Meko F1

Zaterdag 26 januari Roreko F1 – Meko F1

Tja, we dachten zo door te kunnen gaan in de flow van vorige week! Maar het was nu pas 12.30 uur dat we moesten spelen en ook nog thuis. En als u onze verslagen een beetje bij houdt dan weet u dat wij thuis niet altijd op ons beste zijn, maar…………………

We begonnen met frisse moed, onze coach Sandra had een leuke voorstelling in de Tamboer in Hoogeveen gezien en met deze tips begonnen we enthousiast aan deze wedstrijd. Als eerste waren Stefan, Nannet, Gino en Maylin in het veld, om de flow van vorige week even op te pakken. Lizzy en Judith waren gelukkig ook weer van de partij en begonnen op de bank. Laura loopt nog heel eventjes met haar arm in het gips en dan is ons team compleet.

We spelen goed samen, iets minder snel dan vorige week, maar Meko F1 is dan ook supergoed aan het verdedigen en dat wordt het natuurlijk allemaal wel wat lastiger! Maar we laten ons niet zomaar uit het veld slaan. Het blijft lange tijd 0-0, maar dan komt Meko F1 ook in de buurt van hun korf, ze schieten…en….meteen raak. 0-1 ;-(

We nemen snel de bal weer in het midden uit en dan staat Stefan vrij….en vanaf een enorme afstand schiet hij RAAK, yeah 1-1.

Na 10 minuten wisselen we Lizzy en Judith in en gaan Maylin en Nannet er even uit. We blijven goed balbezit houden, spelen goed samen en als Meko de bal heeft kunnen we ook nog de bal er af en toe net even tussenuit tikken. Gino komt ook op een mooie afstand van de korf staan en schiet Yes 2-1!

Na de pauze gaan Gino en Lizzy nog even naar de kant en spelen we verder. Meko F1 blijft goed verdedigen dus de bal gaat heen en weer. Stefan en Maylin oefenen even de inloopbal en dit gaat ook steeds beter! Dan komt Maylin vrij voor de korf ze schiet en ook weer raak! 3-1

De laatste helft gaan Maylin en Stefan nog even aan de kant. Nannet, Gino, Judith en Lizzy blijven goed combineren en rondspelen. Ze laten zich niet gek maken en blijven goed verdedigen!!! Er wordt niet meer gescoord maar ook niet één doorgelaten. We hebben weer gewonnen!!!

GOGOGO-ROREKO-GO

Groetjes van F1: Nannet, Stefan, Gino, Maylin, Lizzy, Judith en Laura