HKC (He) 1 - Roreko 1

Begin van de wedstrijd gaat HKC van start met 2 punten voorsprong. Het 2e aanvalsvak van Roreko brengt de stand naar 2-1 door een benutte strafworp. HKC is scherp in het afronden van de afstandschoten. Door 2 afstandschoten van Matthijs Meurkens klimt Roreko langzaam naar HKC toe met 5-3. Het aanvalsvak van Roreko zoekt meer de doorbraak op waaruit een strafworp volgt, 5-4. Helaas antwoord HKC met een kleine kans en blijven ze op voorsprong. Roreko heeft lichte moeite met de sterke rebound van de tegenpartij. Uiteindelijk gaan de twee ploegen met een 7-5 stand de rust in. Roreko zoekt meer de snelheid op richting de korf, hier liggen de kansen. Dit wordt na de pauze meteen opgepakt door een score van Jeroen Huls. Roreko werkt hard voor de kansen maar zijn ongelukkig in het afronden. Met vlagen speelt Roreko een prima wedstrijd maar laat steken vallen in de opbouwende fase. HKC bouwt de stand uit naar 11-7. Roreko gaat aanvallend fouten maken en HKC profiteert hiervan en bouwt de stand uit naar 13-8. Tot het laatste fluitsignaal wordt er gestreden voor de punten, voor Roreko mocht dit niet baten want de stand wordt uiteindelijk 15-11.

Score RoReKo:
Jasper Ploeg (driemaal, w.o strafworp Rianne Lankhorst)
Matthijs Meurkens (viermaal)
Jeroen Huls (eenmaal)
Frank Donker (driemaal, w.o strafworp Marloes Ham)