Blauw Zwart 1 - Roreko 1

Wierden – Onder leiding van Henk Huising, invaltrainer trad Roreko de wedstrijd aan. De score werd na een 5 minuten speeltijd geopend door Blauw Zwart. Waarna Roreko een vrijebal benutte en de stand gelijk bracht. Hierna nam Roreko het voortouw, door Frank Donker, Matthijs Meurkens en Rianne Lankhorst werd de stand 1-4. Een moment van zwakte aan de kant van Roreko zorgde ervoor dat Blauw Zwart in kon lopen en maakte de stand gelijk 4-4. Voor rust wist Rianne Lankhorst door een vrijebal de stand op 4-5 te zetten.

Roreko begon vol strijdlust aan de tweede helft. Waar Blauw Zwart met minder moeite kansen kon creëren, moest Roreko er hard voor werken, zo waren de beide teams erg gewaagd aan elkaar. Blauw Zwart wist het voortouw te nemen en bracht de stand op 6-5. Door een afstandschot van Matthijs Meurkens werd de stand weer gelijk. Roreko en Blauw Zwart konden beiden geen gat creëren. De stand bleef gelijk op gaan, een afstandschot van Rianne Lankhorst (7-7), een omdraaibal van Jeske Reuvers (8-8), een strafworp gecreëerd door Liane van Elp (9-9) zorgde er niet voor dat Roreko de lijn door kon trekken. Waarbij het aan beide teams niet aan motivatie ontbrak. Met op het scorebord 11-10 mocht Marlies Broekert het veld betreden voor Liane van Elp. Eindstand 11-10, waar Roreko trots mag zijn op een mooie pot maar neergeslagen zonder punten het veld verlaat.

Doelpuntmakers Roreko:
Rianne lankhorst (4x)
Matthijs Meurkens (2x)
Jasper Ploeg (2x w.o. strafworp Liane van Elp en Jeroen Huls)
Frank Donker (1x)
Jeske Reuvers (1x)