"Ons derde" sluit zaalseizoen af met winst

Zondag 11 maart was de laatste zaalwedstrijd van "Ons Derde" tegen Korwi 3. Na klein overleg tussen coach en spelers kwam er een toch wel een verrassende opstelling.

Jan                              Gert

Erik                             Albert-jan

Petra                           Mariska

Fenneke                      Ria

Wissels:                      Roelof en Sjanine

Gert had voor vandaag een uitstapje naar het andere vak. Helaas pakte dat niet helemaal goed uit en kwamen we achter met 0-1. Dus we keken tegen een achterstand aan, maar daar had Albert-jan geen zin in en met een mooie afstand schot maakte hij de 1-1. Maar helaas voor "ons Derde" was Korwi goed op dreef en maakte de 1-2. Daarna was het de beurt aan Jan om weer gelijk te maken 2-2. Toch had Korwi daar ook weer een goed antwoord op en bracht de stand op 2-4.

In de pauze werden de puntjes op i gezet en kwamen we weer gemotiveerd uit de kleedkamer. Jan werd gewisseld door Gert (hij was in de eerste helft gewisseld door Roelof) en Sjanine kwam er in voor Fenneke. We kwamen door een mooie afstand schot van Gert weer op 3-4 en dat gaf de burger weer moed en even later brachten we het scorebord op 5-4. Maar daar dacht Korwi toch anders over en we werden weer afgestraft en de stand werd weer 5-6. Toen vonden we het genoeg...wij brachten de stand naar 7-6 en door goed uit te spelen van de laatste minuten werd dat ook de eindstand.

Met een zeer gezellige derde helft hebben we dit zaalseizoen afgesloten. Vanaf begin april is "ons derde" weer op het veld te zien.

Doelpuntenmakers Roreko:

Albert-jan 1x