Roreko 1 - Leonidas 1

De wedstrijd begint rustig met een score in de 4e minuut door Jasper Ploeg met een omdraaibal. Vervolgens in de 8e minuut een strafworp door een doorbraak van Liane van Elp gescoord door Jan Bult. Het tweede aanvallende vak scoort door een afstandschot van Matthijs Meurkens dat de stand brengt op 3-0. De aanvallen van Leonidas halen het tempo uit het spel van Roreko door veel aandacht te besteden aan het gelijk neerzetten van de heren of de dames. In de 14e minuut probeert Leonidas aansluiting te vinden door middel van een doorbraak 3-1. Hier wordt wel meteen op geantwoord met een afstandschot van Liane van Elp. Er wordt veel gespeeld op de doorbraak bij de dames van Roreko, hier komt een strafworp uit en wordt gescoord door Jan Bult 5-1. Door een misverstand bij de heren van Roreko in de verdediging scoort Leonidas een kleine kans 5-2. Na 8 minuten scoort Rianne Lankhorst 6-2. Met een weinig doelpuntrijke 1e helft gaan de twee teams de kleedkamers in.

Na de pauze wordt er de doorbraak gezocht door Marloes Ham met succes, twee strafworpen die Jan Bult scoort 8-2. Jeske Reuvers en Rianne Lankhorst vergroten de stand met twee afstandschoten. Leonidas scoort een afstandschot en komt op 10-3. Frank Donker komt in het veld voor aanvoerder Jasper Ploeg. In het aanvalsvak wordt de diepte in het vak gezocht, Jan Bult loopt diep en krijg de pass van Liane van Elp waardoor Jan Bult in scoringspositie komt 11-3. Leonidas komt met een afstandschot en een strafworp terug op 11-5. Susan Hindriks komt in de plaats van Marloes Ham. Susan Hindriks scoort afstandschot en vergroot de stand op 12-5. In de 23e minuut scoort Jan Bult een doorloopbal 13-6.In de 24e en 25e minuut komt Leonidas door een afstandschot en doorloopbal op 13-7. Door middel van een afstandschot achter in het veld wordt het 14-7 en aansluitend in de 29e minuut krijgt Roreko nog een strafworp mee door een doorbraak van Liane van Elp. Eindstand 15-7.

Score RoReKo:
Jan Bult (zevenmaal waaronder 3 strafworpen Liane van Elp en 2 strafworpen Marloes Ham)
Liane van Elp (tweemaal)
Rianne Lankhorst (tweemaal)