GZ/ ARA Borne 1 - RoReKo 1

Borne – Begin van de wedstrijd gaat GZ snel van start door middel van een doorloopbal. RoReKo antwoord hierop en trekt de stand op 1-1. Door een strafworp en kleine kans bij Roreko komen de Wijkers op 1-3 voorsprong. GZ blijft Roreko bij en maakt 3-3. Helaas kan Roreko geen voorsprong uitbouwen maar GZ wel. Roreko blijft tegen een achterstand aankijken. Op gegeven moment in de wedstrijd bouwt GZ de stand uit naar 4 punten verschil 9-5. Vlak voor de pauze maken Jan en Rianne door een vrije bal en afstandschot de afstand kleiner. Na de pauze speelt Roreko in een minder hoog tempo, GZ probeert hiervan te profiteren maar Roreko blijft de 2 punten verschil houden. Door het harde werken van Roreko komen ze uiteindelijk op 13-12 door scores van Jan, Jasper, Marlies. De laatste minuten van de wedstrijd zijn ontzettend spannend. Roreko komt met een score van Jeske terug op 13-13. Het aanvalsvak van Jeroen, Jan, Rianne en Liane krijgen nog een kleine kans bij de korf, helaas wordt deze gemist en valt er een afstandschot in het andere vak in nadeel van Roreko. Eindstand 14-13. Als reserve had Roreko Miriam Hempen en Rowena Brakke mee, zij maakten echter geen speelminuten.

Score RoReKo:
Jan Bult (zesmaal, w.o strafworp Rianne Tijmens)
Jasper Ploeg(driemaal, w.o strafworp Jeske Reuvers)
Matthijs Meurkens(eenmaal)
Rianne Tijmens(eenmaal)