Vios 1 - Roreko 1

Roreko opent de wedstrijd met een score in de eerste minuut. Hierna vallen de doelpunten aan beide kanten erg snel. In de derde minuut staat het 3-3. Mooie duellen onder de korf leidde tot resultaat. De kansen bij Roreko werden afgemaakt en zorgde ervoor dat beide teams gelijk op liepen. Roreko zette zich op 6 – 10 voorsprong. Waarna het team in een korte dip kwam, deze dip heeft Roreko de kop gekost. Roreko had veel balverlies waardoor Vios terug kwam tot 10-10.

Na de rust kwam Roreko scherp de kleedkamer uit en bleven beide partijen scoren. In deze sportieve, spannende wedstrijd werd er doorgeknokt tot het laatste fluitsignaal. Met goed spel wint Roreko net niet, het publiek was grote winnaar van deze sportieve ontmoeting. Eindstand 18-17

Scoreverloop:
Rianne Lankhorst (viermaal)
Susan Hindriks (viermaal)
Jan Bult (tweemaal, w.o. strafworp Rianne)
Jeroen Huls (tweemaal)
Nico Broekert (tweemaal)