Juventa 1 - Roreko 1

Hardenberg - Roreko stapt strijdlustig de wedstrijd in ook al weten ze dat het weer een zware partij wordt. Nico Broekert is terug van schorsing en speelt in het vak met Jan Bult, Rianne Lankhorst en Jeske Reuvers. Na 6 minuten speeltijd staat de score op 4-2. Hierna blijft de thuisploeg de bovenliggende partij. Ook het andere vak van Roreko met Christiaan Dijkstra, Jeroen Huls, Femke Zagers en Liane van Elp komen moeilijk tot scoren. De kansen aan de kant van Roreko mogen echter niet vallen. Roreko probeert aanvallend te vertragen om de gecreëerde kansen goed te benutten. Het rendement van Roreko lag duidelijk lager dan bij Juventa. Na de rust stapt Roreko nog steeds met opgeheven hoofd het veld in, met score 15-3 op het score bord. Roreko wil het beste er van maken en dat is te zien. Ze blijven het Juventa dan ook moeilijk maken tot aan het eindsignaal. Toch laten ze af en toe wat steekjes vallen in de verdediging die Juventa optimaal benut. De aanvallen van Roreko worden langer en sterker maar de gecreëerde kansen worden helaas niet af gemaakt. Qua spel mocht de score van Roreko hoger zijn dan uiteindelijk is gebleken. De eindstand werd 26-6.

Score Roreko:

Jan Bult (tweemaal, w.o. strafworp Rianne Lankhorst)
Liane van Elp (tweemaal)

Rianne Lankhorst