Kinea een klasse te hoog voor Roreko

Roreko begon, met een hernieuwde samenstelling van het team, met opgeheven hoofd aan de wedstrijd. Kinea was vanaf het begin van de wedstrijd al erg zuiver. Dit overviel Roreko, waardoor het na 6 minuten spelen al 5-0 werd. In de rust kwam Roreko op een achterstand van 14-4.

Na de rust kreeg Roreko alleen nog maar doelpunten tegen en werd er ook niet meer gescoord. De zuiverheid van Kinea was niet te verdedigen voor Roreko. Het schaarse doelsaldo van Roreko was onder andere te verwijten aan de hernieuwde samenstelling in de vakken, waardoor iedereen erg zoekende was. Marlies Broekert maakte haar debuut en werd in de laatste 10 minuten van de wedstrijd ingebracht voor Rianne Lankhorst. De eindstand werd 25-4. Kinea was duidelijk een klasse te hoog voor Roreko.

Doelpuntmakers Roreko: 2x Liane van Elp, 1x Jeske Reuvers en 1x Jeroen Huls.