Roreko F1 - Vefo F 1

Voor vele ouders was het vroeg opstaan. Om 8.30 uur in de sporthal aanwezig en 9.00 uur spelen. Wij van F1 hebben daar niet zo'n moeite meer hoor! De meesten van ons zijn toch al vroeg wakker en wij hadden er zin aan, dus kom maar op!
We beginnen al wat te wennen aan alles, dus na het fluitje van de scheidsrechter begonnen we aan de wedstrijd. Aan het publiek lag het niet, onze ouders vinden het nog spannender dan wij!
We speelden al wel sneller over, maar Vefo kon het ook goed! Er was een meisje die schoot zo een paar keer van afstand en voordat we het wisten stonden we met 0-2 achter!
We vinden het nog een beetje moeilijk om tussen de korf en de tegenstander te blijven! Ze lopen ook zo hard!. Stefan en Gino letten goed op en kunnen de bal nog wel eens onderscheppen waar door we toch tot een mooie aanval komen, maar de bal wil er niet echt in vandaag. Misschien dat dit toch aan het vroege tijdstip ligt?
We gaan de pauze in met een 0-4 achterstand.

Na een oppepper van onze coach Sandra in de pauze beginnen we weer met volle moed.
Lizzy komt vrij onder de korf, ze bedenkt zich niet en schiet richting de korf....RAAK 1-4!!! Er wordt nog wat gewisseld, Maylin en Judith doen ook weer mee en we proberen vanalles, maar het zit er vandaag niet  in. Het publiek is enthousiast, we verliezen met 1-6, maar hebben goed gespeeld. Vrolijke gezichten, lekker douchen en op naar volgende week!