Roreko 1 - WSS 1

ROREKO laat in tweede helft de punten liggen.

Aanval: Marloes, Iris, Jasper, Nico

Verdediging: Mandey, Susan, Chris, Frank

Roreko moest zondag aantreden tegen WSS uit Oude Pekela. WSS stond derde en deze wedstrijd was belangrijk om de tweede plek.

Roreko startte de wedstrijd voortreffelijk en kwam snel met 3-0 voor. Vervolgens bleek wel dat doelpunten vanmiddag duur waren. Roreko ging de rust in met een voorsprong van 6-4.

Na 10 minuten tweede helft was de voorsprong voor Roreko verdwenen en keek men tegen een 7-8 achterstand aan. De aanvallen van Roreko wisten niet voldoende te scoren. Na 9-9 liep WSS uit naar 9-11. WSS had vervolgens het heft in handen en Roreko liep achter de feiten aan. Deze voorsprong van WSS gaf hun energie, waarbij Roreko zoekende was om de goede scoringskasten te verzilveren. Uiteindelijk werd er verloren met 11-13. In het laatste 10 minuten werd Chris nog gewisseld voor Gert.

Doelpunten:

Iris 4