Roreko 1 - Sparta 1

Aanval: Marloes, Iris, Gert, Jasper

Verdediging: Mandey, Susan, Chris, Nico

Reserve: Yke, Nicole, Stijn, Mark.

Roreko moest zaterdagmiddag aantreden tegen Sparta uit Zevenhuizen.

Sparta was de koploper met winst in de eerste twee wedstrijden en in de zaal speelt Sparta een klasse hoger. Roreko voorzag dan ook een zware wedstrijd en dat zeker na de nederlaag van afgelopen week tegen Flamingo's.

Speel maar vrij en met "de rem eraf" was dan ook het advies voor de wedstrijd.

Dit resulteerde in het begin van de wedstrijd dan ook direct in een 1-0 voorsprong. De doelpunten waren in de eerste helft schaars. Na 10 minuten was het 1-1. Sparta had een overwicht aan schotpogingen, maar niet in het scoren. Halverwege 2-3 voor Sparta (eerste en laatste voorsprong) ging Roreko met een voorsprong van 5-4 de rust in.

Roreko startte de tweede direct weer met een score en tijdens de gehele tweede helft werd deze voorsprong niet meer weggegeven, Door lange aanvallen (hierdoor speelde Sparta te gehaast en scoorde te weinig) en mede door het mee scoren van de heren (eerste helft waren het alleen de dames die scoorden) werd de voorsprong zelfs uitgebreid tot een maximaal verschil van 5 doelpunten (17-12).  In de laatste fase van de wedstrijd werd Gert vervangen door Stijn en Marloes vervangen door Yke. Bij het eindsignaal was de stand 17-14 in het voordeel van Roreko.

Doelpunten:

Iris       8