Flamingo's 1 - Roreko 1

Roreko komt deze wedstrijd duidelijk te kort tegen een dynamisch spelend Flamingo's. In verband met allerlei verplichtingen op de zaterdag is deze wedstrijd al op vrijdag avond gespeeld. Door de afwezigheid van Nico en Chris starte Peter in de basis.

Aanval: Marloes, Iris, Gert en Jasper

Verdediging: Mandey, Susan, Frank en Peter.

Flamigo's schoot uit de startblokken. De eerste 2 kansen waren direct raak. Ook na de vakwissel scoorde het andere vak vrij snel. Pas na 5-0 is het Gert die het eerste Roreko doelpunt maakt. Via 6-2 (Susan) en 7-3 (Marloes) loop Flamingo's verder uit naar 12-3. Een 3-tal Roreko scores brengen de stand op 12-6, waarna er bij 14-6 de rust wordt bereikt.

Na rust een zelfde beeld. Via 19-7 (Jasper) wordt het 21-8 door Marloes. Roreko brengt Mark en Yke binnen de lijnen, die beide een goede invalbeurt maken. Mark scoort vrijwel direct, 22-9. In de slotfase gaat het scoren gelijk op. Zo wordt het, door een vrije bal van Mandey en afstandsschoten van Marloes en Jasper, uiteindelijk 23-13.

Doelpunten makers Roreko:

Marloes 4x