Kipactie 2019

De Wijk en IJhorst dragen RoReKo een warm hart toe!

Binnenkort start kipactie
Binnenkort start weer de succesvolle kipactie. Afgelopen jaren heeft het bestuur gezien dat door een goede organisatie er in relatief een korte tijd een mooi bedrag wordt binnen gehaald. Dit lukt alleen maar als er voldoende leden hieraan een kleine bijdrage leveren, door of te verkopen en/of op zaterdag 21 december de kipproducten rond te brengen. Ook kan inmiddels on-line kipproducten worden besteld.

We moeten ons realiseren, dat iedereen die aan een actie van een vereniging meedoet, hij of zij een sponsor is van die vereniging ? In IJhorst en De Wijk heeft onze korfbalvereniging meer dan duizend sponsors ! dat is toch fantastisch, daar ben je als vereniging trots op.

De verkooplijsten worden binnenkort uitgedeeld. De verkoop is in de week van 25 november. Probeer bij de verkoop direct het geld in ontvangst te nemen. Dat scheelt namelijk enorm bij het later rondbrengen van de kip. Dus... vraag of de kopers direct kunnen en willen betalen en geef dat aan op de verkooplijst !

Lijsten inleveren
Op woensdag 11 december vanaf 19.00 uur kunnen dan de lijsten en het geld gebracht worden naar de kantine in de sporthal. Commissieleden nemen deze dan in ontvangst.

Rondbrengen
Tot slotte gaan we op zaterdag 21 december de kipproducten rondbrengen en zal het weer ouderwets gezellig zijn in De Kronkel.

Het bestuur KV Roreko,

n.d.