Flamingo’s 1 – Roreko 1

Daar het een wedstrijd op zaterdag betrof was de selectie van Roreko genoodzaakt om zonder reserves en met twee invallers af te reizen naar Buitenpost. Mandey Huisjes en Peter van de Belt maakten de selectie compleet.

De eerste aanval van Roreko had moeite om tot scoren te komen en hierdoor stond Roreko na 5 minuten dan ook achter met 2-0. De tweede aanval was wel effectief en hiermee kwam Roreko weer op gelijke stand.

Daar de eerste aanval ook effectiever werd, ging Roreko de rust in met een voorsprong van 7-9.

In het begin van de tweede helft maakte Roreko twee fouten in het uitbrengen van de bal naar de aanval. Deze onderscheppingen werden direct afgestraft met een tegen doelpunt. Mede hier door kwam Roreko na 10 minuten op een achterstand van 11-9. Roreko was in het verdere verloop van de wedstrijd niet in staat om deze achterstand weer goed te maken en de wedstrijd eindigde dan ook in een nederlaag van 14-12.

Eerste aanval:

Jasper, Peter, Marloes, Iris

Tweede aanval:

Chris, Nico, Susan, Mandey

Doelpunten:

Susan 4

Mandey 3 (waarvan 2 strafworpen mee van Susan)

Marloes 3

Jasper 2 (waarvan 1 strafworp mee van Peter)