De Pein 1 - Roreko 1

Roreko speelde een zeer sterke wedstrijd tegen een concurrent voor de titel. Iedereen was uiterst gefocust en vanaf het begin leidde Roreko het scoreverloop. Met een 3-12 ruststand tot gevolg. Hoogtepunt in deze 1e helft was de 1 handige doorloopbal van Susan Hindriks.

In de tweede helft ging Roreko op dezelfde voet en met dezelfde concentratie door. Ondanks enkele sterke wissels van de coach van de Pein, waardoor zij iets makkelijker scoorden, zou de score steeds zo rond de tien punten blijven. In de tweede helft kwamen Mandey Huisjes en Jeroen Huls nog in het veld voor Marloes Ham en Jasper Ploeg . In de laatste minuten maakte het 15 jarige talent Yke Stok haar debuut voor de zeer sterk spelende Susan Hindriks.

Doelpuntenmakers Roreko:

Marloes Ham 6

Susan Hindriks 4

Meerthe Kuiper 3

Leonie de Jonge 3

Jasper Ploeg 3 ( waaronder 2 strafworpen Marloes Ham )

Nico Broekert 2

Mandey Huisjes 1