Kipactie

De Wijk en IJhorst dragen RoReKo een warm hart toe !

Binnenkort start kipactie

Realiseren we ons wel eens, dat iedereen die aan een actie van een vereniging meedoet, hij of zij een sponsor is van die vereniging ? Realiseren we ons, dat onze korfbalvereniging op die wijze meer dan duizend sponsors heeft ?

Om korfbal toegankelijk te houden voor iedereen, de prijzen van lidmaatschap en gebruik van faciliteiten laag te houden, maakt de vereniging gebruik van sponsors. Natuurlijk kennen we allemaal onze ‘ grote’  sponsors die door advertenties, reclamebord of shirtreclame een bijdrage leveren aan de vereniging. Vergeten moeten we niet al die gezinnen in De Wijk, IJhorst en omgeving, die een bijdrage leveren aan de vereniging door het kopen van tuinaarde en/of kipproducten.

Binnenkort start weer de succesvolle kipactie. Afgelopen jaren heeft het bestuur gezien dat door een goede organisatie er in relatief een korte tijd een mooi bedrag wordt binnen gehaald. Dit lukt alleen maar als er voldoende leden hieraan een kleine bijdrage leveren, door of te verkopen en/of op zaterdag 22 december a.s. de kipproducten rond te brengen. Ook kan on-line kipproducten worden besteld.

De verkooplijsten worden binnenkort uitgedeeld. De verkoop is in de week van 26 november. Probeer bij de verkoop direct het geld in ontvangst te nemen. Dat scheelt namelijk enorm bij het later rondbrengen van de kip. Dus…..vraag of de kopers direct kunnen en willen betalen en geef dat aan op de verkooplijst !

Op vrijdag 7 december vanaf 19.00 uur kunnen dan de lijsten en het geld gebracht worden naar de kantine in de sporthal. Commissieleden nemen deze dan in ontvangst.

Tot slotte gaan we op zaterdag 22 december de kipproducten rondbrengen en zal het weer ouderwets gezellig zijn in De Kronkel.

Het bestuur KV Roreko,

n.d.