Roreko 1 - SDO 1

Roreko begon deze thuiswedstrijd tegen het verjongde SDO met Marloes Ham, Leonie de Jonge, Frank Donker en Jasper Ploeg in de aanval. Waar de eerste wedstrijden direct gescoord werd uit de eerste aanval van Roreko duurde het nu enkele aanvallen voordat Leonie de Jonge met een afstandschot het eerste doelpunt kon maken. Via twee strafworpen en een klein kansje van Meerthe Kuiper die met Susan Hindriks, Nico Broekert en Chris de Gorter het verdedegingsvak vormde  en een afstandschot van Leonie de Jonge liep Roreko uit naar 5-0. Hierna scoorde SDO hun eerste doelpunt. Een strafworp en een afstandschot van Susan Hindriks zorgde voor een 7-1 ruststand .

In de tweede helft scoorde Roreko nog 6 maal van afstand en deze 6 doelpunten werden gelijk verdeeld door Leonie de Jonge en Chris de Gorter. In de tweede helft kwamen de A Junioren Mandey Huisjes en Mark Flinkert nog in het veld, de laatste maakte daarmee zijn debuut in het eerste. Eindstand: 13-4

Doelpuntenmakers Roreko:

Leonie de Jonge 5

Chris Gorter 3

Nico Broekert2 ( Waaronder strafworp Meerthe Kuiper )

Meerthe Kuiper 1

Susan Hindriks 1

Jasper Ploeg 1 ( strafworp Marloes Ham )

Overig nieuws »