Roreko in het nieuw dankzij MijnModewereld

Beste korfballers,

Hierbij nodigt het bestuur, namens MIJNMODEWERELD je uit om aanwezig te zijn bij de aanbieding van je shirt en presentatiepak door de hoofdsponsor. Dit moment vindt plaats op zaterdag 1 september a.s.. We verwachten je dan rond 10.00 uur in het geheel vernieuwde winkelpand aan de Dorpsstraat in De Wijk.

Het bestuur is heel trots met dit moment en het feit dat MIJNMODEWERELD de gehele vereniging voorziet van een nieuwe outfit. Het nieuwe seizoen zien we er dan ook ´strak´ en stralend uit en wij stellen het op prijs dat alle (spelende) leden aanwezig zijn bij dit mooie moment van aanbieding door de sponsor.

Wel willen we je wijzen op het volgende:

• Je krijgt pas een nieuw pak en shirt als je die ochtend je oude pak inlevert !
  • Voor de selectiespelers betekent dit ook dat zij de verstrekte sporttas met daarop  ‘Modewereld’ inleveren. (het voormalige / oude logo Modewereld moet namelijk uit de publiciteit)
  • Jullie ontvangen allemaal een presentatiepak dat genummerd is. Daarnaast je speelshirt. Ook de jeugdleden ontvangen naast het presentatiepak dit speelshirt!

Tot slotte zijn er afspraken gemaakt met Vriend Sport en Fashion over de kleding die jullie privé besteld hebben tijdens de pas – avond. Deze kleding kunnen jullie allemaal ophalen bij de zaak van Vriend Sport en Fashion aan de Hoofdstraat in Meppel en daar ook betalen. De kleding die bedrukt moet worden is nog niet klaar. Daarover kun je dan ook afspraken met Jeroen Vriend maken.

Tot zover en we zien elkaar op zaterdag 1 september bij MIJNMODEWERELD

Overig nieuws »