Nieuwe hoofdtrainer kv Roreko

Met ingang van het seizoen 2018-2019 zal Norbert Baas het hoofdtrainerschap overnemen van Henk Huising. De voormalig assistent bondscoach van Polen is nu als trainer werkzaam bij Moedig Voorwaarts uit Wapserveen. Onder zijn leiding heeft deze vereniging de terugkeer gemaakt naar het wedstrijdkorfbal.

Roreko is zeer verheugd met het aanstellen van Norbert. Hij is voor ons de juiste man om op dit moment de functie van hoofdtrainer in te vullen. Roreko zal in de komende jaren de, nu krappe selectie, uitbreiden met jeugdig talent. Iets waar Norbert ook bij MV goed in is geslaagd.

We zijn Henk Huising zeer dankbaar voor zijn inzet in dit lopende seizoen. Als verenigingsman heeft hij de, afgelopen zomer plotseling vrijgekomen, functie van hoofdtrainer ingevuld. Hij heeft de selectie tot tactisch en technisch betere korfballers gemaakt. Doelstelling is dan ook nog steeds; handhaving in de 3e klasse op het veld, waar dit in de zaal helaas net mislukt is.

Overig nieuws »