VZK 1 - Roreko 1

Chris
Kristel
Susan

De tactiek van roreko was veel druk geven op de goed scorende heren van VZK en als dames de aangeef er uit houden. De eerste helft hielp deze taktiek nog aardig maar de tweede helft scoorde Roreko niet meer mee en zag VZK steeds verder uitlopen.

Roreko begon scherp aan de wedstrijd en Peter scoorde direct de eerste aanval. VZK scoorde daarop de 1-1. Dit is het hele verloop van de eerste helft, Roreko scoort en VZK sluit aan. Met doelpunten van Susan, Iris, Frank en Marloes staat het na 25 minuten spelen 5-5. Hierna weet Roreko met 2 doelpunten van Susan een gaatje te slaan 5-7. Nu gaat de score weer om en om met scores van Iris en Susan is de stand na 29 minuten spelen 7-9. Nu verzaakt roreko de rust te houden en laat in de laatste minuut nog 2 doelpunten door.

Pauze stand 9-9.

Na de pauze was het al snel duidelijk dat de scherpte in het schot minder was geworden. In de 5e minuut wordt het eerste doelpunt gemaakt voor roreko, afstandschot Susan. Nu scoort roreko haast niet meer en scoort VZK binnen 10 minuten 5 doelpunten  wat de stand 14-10 maakt. Jasper en Leonie zijn er nu ingekomen voor Iris en Peter.  Leonie krijgt haast direct een strafworp mee en jasper legt deze er netjes in. De laaste 10 minuten lukt het Roreko nog steeds niet te scoren, Susan maakt nog 1 afstandschot tegenover 4 doelpunten van VZK. Eindstand 18-12.

Doelpuntenmakers:
Peter 1